Monday 16 July 2012

Sistem Follow Up Khas Untuk Anda

Anda tidak perlu susah-susah untuk mengarang email follow up dalam bahasa melayu. Kerana apabila anda bersama kami (Power Team), maka anda boleh pakai sistem kami secara PERCUMA! Sudah siap sepenuhnya, anda hanya perlu gunakan saja.

Anda hanya perlu lengkapkan sahaja maklumat new member dalam sistem kami, apa yang harus anda buat ialah daftar dulu percuma di bawah dan upgrade. Saya akan ajar ilmu yang sama pada anda untuk followup new member anda.






2 comments:

  1. Assalamualikum pak, salam kenal dari saya fahri, boleh saya bertanya pak, saya ingin bertanya bagaimana menampilkan page atau gambar seperti di atas ini ( Take a FREE TOUR TO DAY ) Ke blog sendiri.
    mohon inbox ke email saya : www.cari.incame@gmail.com

    Terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu kena cari coding yang asal dalam web, baru leh copy and paste..susah jugak nak ambik, cuba teroka yg diatas lps tukar username anda

      Delete