Saturday 23 June 2012

Welcome to Stiforp Bisnes Simple

Selamat Datang Ke Stiforp Malaysia


APA ITU STIFORP?

Stiforp adalah bisnes internet terhebat masakini. 100% dijalankan secara online. Sistem yang sangat POWERFULL. Baca FAKTA berikut:

Pelan pemasaran yang terkini dengan Bonus yang sangat BESAR!
Jika anda menaja, bonus sehingga 88%. Jika anda tidak sempat menaja (atau kurang pandai), anda tetap layak bonus hasil dari limpahan kami, anda dapat 2.5% daripada jumlah yuran langganan dalam kumpulan anda setiap bulan!
                 
Limpahan network berlaku di secara binary.

Jika anda tidak pandai menaja, anda perlu kekal aktif melanggan sistem Stiforp iaitu hanya usd9.95 setiap bulan (anggaran RM32). Hanya guna pakai sahaja, network anda akan berkembang secara automatik. Bonus limpahan ini adalah bonus matrix dan tiada syarat dikenakan untuk anda terima bonus ini. Maksudnya, walaupun anda belum buat apa-apa lagi, asalkan akaun anda AKTIF, maka bonus matrix ini akan tetap dibayar.

Senang cakap... "Tak Pandai Menaja Pun Dapat Income Bulanan"
                       
Bonus Powerline USD4 (bonus khas sebelum upgrade) .
Jika anda belum upgrade lagi, ramai ahli stiforp satu dunia sedang upgrade ketika ini. Dan berdasarkan powerline, mereka yang mendaftar selepas anda akan diletakkan dalam powerline ini. Maka, anda akan dapat USD4 dari bonus powerline ini. Bonus ini akan dimasukkan ke akaun kita pada awal bulan berikutnya (khamis pagi waktu Malaysia) S
               
Senang cakap, anda tunggu sehingga 30 hari (atau lebih cepat), bonus USD4 ini comfirm masuk.

Join sahaja, dapat USD4

Jom Daftar Percuma Di :


Daftar je sini:


No comments:

Post a Comment